Monday, October 8, 2007

I'm Back !!

hey guys! i'm back!! haha.. lame nye aku x menghapdet blog terchenta ku ini.. huhu! bkn aku malas tapi keadaan laptop aku yg mengizinkan utk aku berbuat begitu. cewah! actually, byk perkara yg dah berlaku since last aku update blog ni. ade yg boleh aku ceritakan, ade gak yg aku x boleh ceritakan kat sini (dlm erti kata lain, it's too personal ok!)

waa.. pejam celik dah tinggal 4 hari je lagi kite puasa kan kan ? (bg yg puasa la, yg x puasa buat2 x npk jela)..rase mcm skejap je masa berjalan, tup2 dah nak raye pun sabtu ni (insyaAllah..) erm, selalunya aku mmg amat menantikan kemunculan bulan Syawal. but kali ni, aku rase mcm x bape nak menanti pulak. erkk! ntah la x tahu knape. mungkin sbb aku dpt rasekan raye aku kali ini bakal hambar, suram, bosan, dingin, dan sewaktu dengannya. apepun aku harap itu hanya tanggapan aku je. kalau boleh tak nak la jadi mcm tu. aku berharapkan hari raye yg menyeronokkan bg aku pada tahun ni walaupun hanya beraye berdua dgn mak aku. love u mum ! *tetiba jek haha! disebabkan adik beradik aku yg lain x balik, so aku la the one n only assistant mak aku kat dapur nanti. nantikan kemunculan kuih2 raye dua beranak ini. akan ku post kat dlm blog ini nanti. tungguuuuu... !!

**harap maaf, kuih2 raye yg dijanjikan tidak dapat muncul ketika ini. nantikan kemunculannya sedikit masa lagi. segala kesulitan amatlah dikesali. :)

1 comment:

Anonymous said...

harap raya kg kg aku nanti tak hujan macam tahun lepas. raya thn lepas memang tak best. =)