Saturday, February 7, 2009

Tagged by Aidy

Tagged again? Bestnyer..korang bagilah byk² lagi. I suke jew nak buat. Huhu =p

The rule :
*Use Google Image to search the answers to the questions below.
Then you must choose a picture in the first page of results, and
post it as your answer. After that tag 7 people.*

The Age Of The Coming Birthday
2+4=6. Tadika lagik. Haha

The Place i would like to visit
London. Maybe by next year.InsyaAllah =)

The Favourite Place
I love to sleep! Heee

The Favourite Food
Sambal Petai. Ikan Bilis or Udang. I loike!

The Favourite Things
I got one. Yg tu jela i pakai everyday. Wajib.

Nickname I Had
Erkk. Ni jew pic yg i jumpe n ok kot.
Jgn nak kontroversi pulak yer. Huhu

Name of My LoveP & C
:-x

My Hobby
I mean makan kat luar yer.
Pls jgn fikir bukan²!

My Bad Habit
Dari kecik i mmg suke gigit kuku.
But now dah ok skit. Kadang² jew. Heee

My Wishlist
Masih dlm proses mengumpul duit. Haihhh

And the 7 lucky person tagged...
Eja
Asbul
Zafir
Ben Costa
Ijoy
Piejie
Dayah

4 comments:

Unknown said...

ko mmg xde keje suka tagged mentagged..

miSs dee 4 dino said...

adikku...
i dah pernah buat this pic tag lah..mostly question sama..refer here k..
http://missdeedino.blogspot.com/2008/10/picture-tag-by-lopan.html

Fieyt Cliffe said...

zafir: hahaha..ko pun suke je kan nak buat.heee :p

miss dee: oh da buat eh..xpela.just ignore je.huhu

miSs dee 4 dino said...

nti if ade tag lagi bagi yer adikku..i mmg tgh kebosanan nie..