Saturday, April 18, 2009

First Time!


12 April 2009..Buat julung kalinya aku pegi merentasi Laut China Selatan dan itu juga bermaksud untuk kali yang pertama aku naik flight. Seumur hidupku tak penah sekalipun naik flight. Alhamdulillah aku berjaya naik dgn selamat dan jayanya tanpa berlaku sebarang kejadian aneh. Huhu..Destinasi aku adalah ke Kuching, Sarawak. Perjalanan aku sbnrnye tak dirancang, semuanya atas urusan kerja. Aku akan memulakan kerjaya di sana pada bulan hadapan. So aku perlu ke sana utk menguruskan hal-hal yg berkaitan sblm aku memulakan kehidupan di tempat baru. Uhuk2..Selama hampir 4 hari kat sana, apa yg dpt aku katakan environment kat sana tak jauh beza dgn JB dan sudah semestinya masih belum mampu menandingi KL tempat lahirku yg tercinta. Ahaks! :D

6 comments:

Zack Azrin said...

waaaa....
xsdih ke kne pndh kat tmpat bru....
msti sayu je nk tgalkan semenanjung....
pasni xleh blik smenanjung slalu la.....
hehehhehe....

AkuAyie said...

1st time>?
mesti best kan..
huhu..
1st aku nek kapal terbang..
16 Jam perjalanan..
[pnat woo tido..
nk tengok tb pon rasa loya jek..
haha..
tp yg sonoknyer, tengok bumi dari atas... Dan mentari time sunset. =D

FIZZ said...

bro... fizz nie org kuching tau.. haha.. xper... xknl maka xcinta bro...
ermm... keje kat kuching erkk?? stat next month? bole la hang out nie..
nanti fizz bole jadi pemandu placongan nie..
hehee

FIZZ said...

haha... minat Qhaud larr nie?? ok2.. hehe... bole jew bro... salam kenal k... nanti kalau samapai kuching, calling2 lerr.. haha

miSs dee 4 dino said...

adikku..
keje kat kuching??
jauhnya..

JOY Eisk said...

boy, ko dapat keja sane erk? hurm..bestnya tp jauh la..musti jrg balik smnjung!!