Saturday, August 1, 2009

Aku Masih Di Sini

Salam. Sorry kepada kwn2 yg tak jemu singgah ke blog yg tak seberapa ini. Dah hampir 2 bulan takde entri baru. Kononnya aritu nak post entri baru tapi ade je hal yg menghalang dari diriku berbuat demikian. Uhuk3 :P

Terlalu banyak perkara yg terjadi sepanjang 2 bulan aku menyepi tu. Suka duka semuanya aku tempuh dgn penuh kesabaran. Hanya Tuhan yg tau aper yg terpendam dlm hati aku ketika itu. Aku bersyukur kerana memiliki insan2 yg sentiasa berada di samping aku walaupun ketika susah. Keluarga, kwn2 dan 'cinta'. Mereka lah yg tak pernah merungut dan berkira utk membantu aku di kala kesusahan.

Alhamdulillah. Semuanya semakin bertambah baik. Ape yg berlaku sebelum ini akan aku jadikan pengajaran utk menempuh hidup pada masa akan datang. Insya Allah...




No comments: