Wednesday, July 18, 2007

Kelasku, Selsemaku, Gajiku, Ikonku...

hadoii...arini aku lmbt lagi!!! benci btol lah..padehal dah tersedar tepat kul 7. tapi sebab duk melayan kemalasan yg melanda diri aku ni. tak pasal2 aku lmbt lagi ke kampus arini. adehhh.. malu dan rase bersalah pulak dgn housemate. dah 2 hari berturut-turut dorg terpakse menunggu aku. dan gara-gara aku jugak ktorg msuk kelas lmbt. damn!

kelas hari ni mcm biase. takde ape yg menarik utk dikongsi. cume tadinya terkejut skit sbb tetiba lecturer suruh anta assignment lepas klas. sejak bile lecturer aku bagi assignment ni?? apsal aku x tahu?! tidakkk!!! mula lah time tu x senang duduk. mencari sumber berdekatan utk melaksanakan kerja-kerja plagiat ahahahahaa!! but sumenya masih terkawal. akhirnya, aku bgtau lecturer yg aku baru je tahu pasal assignment tu hari ni. ingatkan dah nak kena marah tadi. nasib baik lecturer tu memahami keadaan sebenar. so, lecturer bagi peluang submit assignment tu by this friday. fuhh, lega siot! ;)

seawal kul 10 lagi kelas aku dah tamat utk hari ni. hoorayyy!! utk minggu ni je ok. lps ni ko jgn harapla nak byk masa free lagi encik boi. huhuhuhu...

lps lunch terus blk umah. sampai je kat umah dgn x semena-mena aku diserang selsema yg agak dasyhat. wahh gitu! mcm hebat sgt je bunyinya huhuhu.... ape lagi, start la bersin byk2 kali. mcm nak tercabut lobang idung aku dibuatnya. penat siot asyik bersin je. nak tido je rasanya tapi memandangkan baru sgt lps makan. delay dulu la nampaknya. sementara tunggu makanan tercerna dgn jayanya, aku terus capai komputer riba (laptop lah!) online la ape lagi u olss..haha! first thing yg aku buat ialah check gaji dah masuk ke belum. seperti yg dijangka, gaji aku x masuk lagi! benci lah!!!

lupakan pasal gaji. aku terus bukak website berita harian, nak bace paper jap. instead of berita pasal pesawat nuri yg terhempas tu, perhatian aku tertumpu kat tajuk berita ni "
Mawi terpilih ke final Ikon Malaysia". my Goodness! aku terkejut dgn berita tu sebab beberapa hari yg lepas aku dapat tahu yg Jac dan Dayang terpilih ke final Ikon. kenapa mesti mamat sorg tu terpilih jugak?! choyyy!!! aku bukanlah bias but to be fair, based on his performance he's not deserve to be in final ok! lepas aku go through that news, baru aku noticed yg dia terpilih via SMS. again huh!!! ape la rasional dorg buat wildcard mcm tu. x fair la mcm tu. it's not AF ok! eh terlupa pulak. AF terbitan astro. Mawi terbitan astro. Ikon pun terbitan astro gak. no wonder lah kan. (dgn nada yg sungguh kekwat ;p~) hurmmmm... semi-finalis yg lain. rasanya ade yg lebih layak dari dia. takpelah, nak buat mcm mane kan. fanatik-fanatik dia yg terlalu over huhuhu... anyway, congrats to Jac, Dayang, OAG and Flop Poppy. u guys mmg totally deserve to be in final. yg terpilih via SMS tu sorry la, takde ucapan tahniah dari ku hahahahaa!!

p/s: motif aku merahkan dua perkataan kat atas tu? sebab aku mmg sgt x suke bila ade cite berkaitan dua perkataan tu. wekkkk!!

Kenapa Jac dan Dayang Layak ke Final Ikon Malaysia?

Jawapannya ade di bawah...


Jac - Cinta Tiada Akhirnya


Jac - Tiada Lagi Indah / Inilah Masanya


Dayang - Hilang


Dayang - Seandainya Masih Ada Cinta / Ingin Ku Miliki
/ Dayang Sayang Kamu

3 comments:

Anonymous said...

hang tu mmg kaki ponteng..hahaha..asyik bgn lambat ajo..tak der keje lain la tu...online memanjang hahahaha

jeannedarc said...

sabar boi... tapi abbul is right in a way..
come boi.. kuatkn semangat nak g kelas tu.. u can do it!!
go fitri, go fitri, go go go fitri

Fieyt Cliffe said...

huhuhu sememangnya aku susah nak bangun pagi..itulah hakikatnya ;p