Saturday, April 12, 2008

I'm Loveable!

Entah kenapa aku rasa macam sunyi. Bila kawan-kawan tak ada di samping aku, hidup aku rasa kosong sangat. Mulalah aku berfikir untuk kembali ke alam percintaan. Memang indah dan bahagia bila kita dapat bersama dengan orang tersayang. Tapi sekarang aku tak punya sesiapa pun. Tak ada orang nak jaga aku, tak ada orang nak ambil berat pasal aku, tak ada orang yang teman aku tatkala kesunyian...

Terus terang aku katakan, saat ini memang aku amat butuhkan cinta. Cinta yang sejati, penuh dengan keikhlasan, kejujuran dan kepercayaan. Lantaklah orang nak cakap aku ni jiwang ke apa ke tapi hakikatnya itulah yang aku mahukan dalam percintaan!

Aku baru mengenali seseorang beberapa bulan lepas. Aku selesa bila bersama dia. Setiap masa aku menantikan sms dan call dari dia. Aku mula suka pada dia! Serius! Tapi apakan daya, dia sudah menjadi milik orang. Apa yang aku mampu lakukan? Aku hanya mampu berdiam diri dan memendam perasaan ini. Haihhh... :(

p/s: masih menanti sms dari dia. aku kangen!

2 comments:

Anonymous said...

Im here 4 u..but im bruneian :)

Anonymous said...

Siapakah gerangan 'seseorang' itu? =P