Friday, April 18, 2008

Kesibukan Melanda!

Sibuk? Yup! Aku memang sangat sibuk sekarang. Kalau tak sibuk pun akan sibukkan diri jugak. Huhu! Terpakse la, nak buat macam mana kan. Dah nama pun 'student'. Nak tak nak kena lah jugak menggigihkan diri study. Walaupun kekadang aku rasa give up dan sangat malas. Aku dah tak larat nak study lama-lama lagi. Cukuplah tambah 1 sem tu je. InsyaAllah hujung tahun ni aku habis. Amin...!

So, hari ni aku dah selesaikan 2nd paper untuk final kali ni. Lepas exam tadi aku rasa macam enjoy giler, lega sangat walaupun sebenarnya aku belum habis exam. Ada 3 lagi paper menanti minggu depan. Haha! Mungkin aku rasa lega sebab 2 paper sebelum ni berturut-turut then aku pun macam blur je dengan subjek tu. Study banyak kali pun tapi still tak berapa nak paham kekadang tu. So, dalam exam hall aku redha tekad tabah je. Jawab yang termampu. Hehe

Waa..baru aku teringat pasal report PSM aku! 24hb ni due date untuk submit report tu! Matilaaa aku tak update lagi report tu dengan supervisor! Nampak gayanya tak cukup tidur lagi lah nanti. Huwaaa!!!





No comments: