Thursday, January 1, 2009

All New 2009

Alhamdulillah..finally kite selamat sampai ke tahun baru 2009. 2008 telah meninggalkan kite dgn pelbagai pahit dan manis sepanjang tahun. Bagi aku 2008 byk meninggalkan memori yg kurang enak berbanding yg menggembirakan. So aku berharap 2009 bakal memberi kegembiraan dan kebahagiaan yg lebih compare to last year.

Kehidupan baru. Matlamat baru. Harapan baru. Aku mau kesemuanya baru. Sebabnya yg lame sudah cukup mengajar diri aku supaya berubah ke arah yg lebih baik. Bukanlah bermaksud sblm nie tak baik, cuma aku rasa byk perkara yg aku belum capai. Aku ingin menjadi seorang yg berguna kpd diri sendiri, keluarga terutamanya dan termasuklah teman2 yg aku syg.

Target 2009:
1. Menamatkan pengajian dan memiliki ijazah yg pertama dlm hidup.
2. Mempunyai kerjaya tetap yg sesuai dgn jiwa.

3. Meningkatkan taraf hidup keluarga. 4. Memiliki teman istimewa yg memahami dan menerima diri ini seadanya.
5. Memiliki sebuah kereta sendiri.

Cukuplah setakat tu kot. Nanti kalau byk2 pun belum tentu dpt achieve kesemuanya. Aku berjanji akan berusaha keras utk mencapai kesemua itu. InsyaAllah..... =)

1 comment:

faizal xigovia akil said...

go go boy!..

u can achieve it!!..

its all will be yours..