Monday, January 25, 2010

Tangan Bertuah?

Sekadar memetik komen teman rapatku, Eja kat status facebook...

ko mmg tgn bertuah erk.. nati bley la msuk peraduan SHELL.. tiap2 minggu ak isi peraduan tuh.. tak penah nyer dpt.. hihi

Tak tahulah nak ckp camne. Nak kata bertuah sgt pun tak jugak. Rasanya di kalangan kwn² rapat, aku la yg paling lambat skali dlm byk perkara especially study n keje. Mungkin belum sampai rezeki aku. Takpelah slow n steady kan. Yg penting aku tak penah sekalipun give up dgn ape yg aku buat. Hopefully aku mampu utk bersabar n terus usaha capai ape yg aku impikan. :)

Berbalik kpd 'bertuah'. Ape yg dimaksudkan Eja tu? Kpd yg tak tahu, aku baru je menang satu peraduan ni. Peraduan Pantun Ceria Colgate. Ala² sekolah rendah je bunyi dia kan? Hihihi :p Whatever la. Aku dpt hadiah mingguan je, cash RM125. Jumlah tu mungkin terlalu sikit utk sesetengah org tapi bagi org mcm aku yg kategori tak kaya ni mmg dah bersyukur sgt la. Sape je nak bg aku duit free² je kan? Hehe :)


Hmm..mungkin ade betul jugak ckp Eja tu. So far kali dah masuk kali ke-3 aku menang peraduan yg memang aku tak gigih nak join pun. Just suke² je. Hantar entry pun satu je. Huhu.. 1st time dulu aku menang contest Celcom and last year menang contest Maxis pulak. Nasib baik kali ni bukan Digi or Umobile. Kalo tak lengkap sume contest telco kat Malaysia ni. Ahaks! :p FYI, tiga² contest yg aku menang tu sume melalui SMS. Suratan atau kebetulan? Hehe :)



1 comment:

Anonymous said...

hi bro.. share la camner you menang.. Apa pantun you tu?