Monday, February 8, 2010

Shortlisted!


Tahniah buat diri aku sebab berjaya memboloskan diri sampai ke final stage mase audition last week. Tak sangka betul aku terpilih, dlm ramai² manusia yg dtg audition aku gak yg terpilih. Hihihihi ;p

Persoalannya.. audition apakah??

AF ???

Hahahaha.. bertuah la kalo aku gi audition AF. Kalo bwk or teman kwn ke gi audition logik la jugak kan. Nak aku masuk, tunggulah sampai musim ke-50 sekalipun belum tentu aku join audition AF. Cukuplah sekadar jadi pengikut rancangan tu je weh. Kalo aku yg masuk sape pulak nak jadi pengikut kalo aku takde. Haaaaa! :p

Yg sebenarnya...dan sebenarnya...la la laaaa(background lagu Yuna yg mcm org malas nak nyanyi tu *mak aku kata.hihi) Aku tak gi audition pun. Aku just attend interview keje sajork. Hehehe ;)

Tarikh & Masa: 5/2/2010 3.30ptg
Lokasi: Talent Lab, Jalan Telawi, Bangsar Baru
Jawatan: Business Analyst (Maybank)

Disebabkan aku terlalu bijak dan cerdik, maka dgn itu mereka telah offer post lain utk aku iaitu Customer Service Executive (CSE). Mungkin dorg takut aku menjahanamkan business dorg agaknya. Hahahaha! :p

Anyway, interview berjalan dgn agak baik. Conduct fully in English walaupun speaking London aku yg nan hado nih. Aku shortlisted gak utk final interview by Maybank. Alhamdulillah.... :)

Tarikh & Masa: 9/2/2010 9.00pg
Lokasi: Maybank Call Centre, Bukit Jelutong, Shah Alam

Ambikk ko. Sampai ke ceruk itu call centre dorg. Huhu. Aku tgh berkira² nak pegi or tak esok. Memandangkan access ke sana yg agak susah. Aku takde transport buat masa ni. Just gune public transport je nak gi keje. Plus, aku bukan suke sgt nak jawab call² customer ni compare to meet them face to face. Itu lebih menarik dan adventure. Gituhh! :p

*p/s: masih mencari keje yg btul² sesuai dgn aku..sampai skrg masih kabur..hmm.....




1 comment:

Anonymous said...

semoga berjaya...kalau dah berjaya jgn lupa belanja ..ehehhe